at the bottom of everything

har inte gjort någonting alls på hela dagen och klockan är två.
DET är deprimerande. att inte göra något, om man ser på film kan man iallafall säga: jag såg på film.
och om man typ städade kan man säga: jag städade.
men om man som jag har suttit vid datorn och druckit tre koppar kaffe måste man säga: jag har inte gjort någonting.
det är hemskt. men det är mer hemskt att jag fortfarande sitter här. MEN det beror faktiskt på att mamma och pappa kollar på sport eller nåt på tv:n och på de andra tvapparaterna har vi bara 1:an, 2:an och 4:an. inget roar mig på de kanalerna just nu. och det finns i princip inget annat att göra än att sitta här.
eller okej, jag kan plugga eller städa men hur kul är det?

idag ska jag göra klart fridas födelsedagspresent som är några dagar sen men det var faktiskt inte mitt fel!
sedan vet jag inte om någon vill vara med mig ikväll. alla har planer och det blir som vanligt. stina ensam på lördagskvällar. det är nästan jämt så nuförtiden.
men nästa lördag är jag hos moster i eskilstuna och peppar inför att åka till london dagen efter.

idag vill jag se ut så här:
 eller  eller kanske
men det gör jag inte.
jag sitter med långkalsonger, en gammal stickad tröja och otvättat hår.
roa mig!

Kommentarer
Postat av: Frida

nejmen, åh, vad jobbigt att du är så jävla mycket snyggare än vad du vill vara då. jag lider med dig, gullet. & hjsdfdfdfdfdfdfdfdfdfdfdfdfdfdfj dör. varför är du inte vid datorn när jag är det om du nu sitter där så jävla mycket?!?!

2008-02-17 @ 22:21:44
Postat av: egoflow

ah din rubrik påminde mig om att det var sjukt länge sedan jag lyssnade på bright eyes!

2008-02-19 @ 15:45:59
URL: http://egoflow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0