One last time

Har ätit julmat så magen är fullproppad nu och så har vi delat ut paket och sedan öppnat dem. Jag är nöjd och glad. Önskar bara att jag hade jobbat mer i november så att min december lön hade varit lite högre. Men det jag har får väl räcka. Imorn kommer en del gå åt. Iallafall om man tänker på hur onykter jag vill vara. Nu ser jag på random film på femman och lägger in bilder på facebook. Fina bilder det där, kolla på det.
Jag har fått massa fint och jag kommer inte ihåg allt men jag har fått lite cash, kameraväska, finaste rosa kopparna i världen med fat (6st), receptbok med goda grejer, två tröjor, underkläder, halsduksgrej som jag har haft på mig hela dagen, lösögonfransar, silikondroppar, mer smink, hårtork, peace and love biljett, armband, vantar, bok och mer. Har ont i magen nu, fick en extra present idag, mensvärk. Tack tomten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0