I can buy you

Helgen har varit katastrof. Eller inte fredagen men lördagen och söndagen. Vaknade för tidigt på lördagen och packade in i bilen och sen åkte jag mamma pappa och farmor mot etuna. Klockan var inte ens 8. Jag kunde inte sova i bilen för radion var på för högt och pappa vägrade sänka. Var redan på dåligt humör. Sen åkte vi in på årby och skulle handla blommor och det var bara allmänt drygt och kallt och tog så lång tid. Sen kom vi äntligen fram, då fick vi på stan en liten stund och jag var bara less på pappa som skulle kommentera allt och verkligen bara ville göra mig irriterad. Ville typ döda någon. Sen åkte vi till morfar och fikade. I typ tre timmar. Jag somnade en stund och lekte med en av katterna så länge. Cpkatten som inte hör något eller fattar något. Sen åkte vi till Irene. Johan, hans flickvän och Krille var där. Vi åt mat och kollade på tv. Tiden stod stilla i stort sett. Åt två potioner, massa brie och kex, choklad, vindruvor, lussebullar, glögg, mandlar, mandariner, pepparkakor, mer ost, julmust och sen kunde jag knappt gå. Vi var där till typ halv tio och då åkte vi tillbaka till morfar. Såg brottskodförsvunnen och var på så jävla dåligt humör och jag ville döda pappa. Hela. Jävla. Tiden. Klarar inte att umgås med han i mer än tio minuter typ. Jag kunde inte sova sen på natten för ja trodde att cp katten skulle mörda mig. Typ hoppas på mig och klösa sönder hela min mage och slita ut alla inälvor. Eller att han skulle riva ut mina ögon. Sen somna jag äntligen och vaknade av att jag hade världens mardröm. Var helt svettig och grät. Jag drömde att jag var hemma i mitt hus och hölls gisslan av random man som jag inte visste vem det var. Min kusin Johan och Erik var med. Sen helt plötsligt var det Erik som höll oss i huset. Johan gick ner och så hörde jag skott nerifrån. Johan kom upp helt blodig och sa att Erik var nere i källaren. Jag hade bara på mig ett linne och trosor men jag sprang ner för trappan, tog ett par skor och sen kuta jag bara och jag hörde att någon var bakom mig och jag kunde inte springa för mina ben var så sega. Jag sprang hela vägen till stan och hoppade på 701an mot Petra, jag fick inte åka med för jag hade inga pengar och min mobil var död. Sen sprang jag på vägar jag inte kände igen och hela tiden var någon bakom mig, precis innan jag vaknade var det någon som slet tag i min arm. Jag mådde inte bra när jag vaknade. Sen är jag så äckligt pmsig och typ vill grina hela tiden och skrika. Alternativt döda någon. Pappa var iriiterande heeeela bilresan och sket i ikea bara för att jag ville till västerås och träffa Anna. Ville slå han. Kom hem och så håller han på att tjaffsa om att mamma curlar osv. Men hon måste ju göra det eftersom att han är världens sämsta pappa som aldrig tar ansvar utan bara klagar och tjatar. Fan jag är så jävla arg. Vill inte ha jul. Vill döda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0