Can't be it

Mitt i kalle anka. Ferdinand, inte min favorit. Dagen har varit fin än så länge, det gläder mig att folk bryr sig om mig tillräckligt för att inkludera mig i sina mass-sms. Själv skickar jag lite mer personliga. Eller okej, har inte skickat så många än men ja. Pratade med Frida för en stund sen, i en halvtimme. Från London, tur att vi har tre. Iallafall är det så jävla mycket mer jul i London nu och jag vill också vara där, dem ska träffa Erik snart och ge han hans julklappar, stackarn är ju kvar där ensam över jul för han måste jobba.
Undrar vad jag får i julklapp. Vi är bara fyra men det är endå lika många klappar som när vi firar hela släkten, jag har inte önskat mig något speciellt så vi får se vad det blir. I min socka fick jag massor av godis, en foundation och en foundationborste från make up store. Den sög. Den hårade av sig och betedde sig inte som en foundationborste ska göra. Trist. Nu är det robin hood, det ska jag se. Puss god jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0