the way you feel so rock & roll walking next to me on the street

förlåt mina vänner, förlåt verkligen.
har inte kunnat skriva på flera dagar, känns dock som flera år!
nu är jag iallafall tillbaka för att stanna,
dagen har innehållit fika hos oss med mamma, pappa, anna, madsine och hennes kompis elin. de kom nyss hem från australien och jag har inte träffat madsine på typ 4 år. det var roligt iallafall, åt 2 bitar morotskaka, 2 brownies och 2 koppar kaffe så min mage är överfull nu.
gick ner en sväng på stan och köpte en sjal och ett par solglasögon.

igår hade jag otroligt roligt. vi var på timo räisänen på arenan, kom dit precis till insläppet men förbandet hade skjutits fram typ en timme så vi gick omkring lite och drack varsin shot innan, förbandet var bra, riktigt bra. good looking trash, trodde de skulle vara pudelrockare typ men de var söta pojkar i hängslen som sjöng låtar av mando diao-stuket.
sedan kom timo och var sjukt underbar. riktigt bra, spelade bra låtar och så. jag dansade så jag var helt jävla svettig över hela kroppen.
sedan kom han ut och sådär, petra och linda var helt i extas och therese dog typ när niels kom ut. det var trevligt att prata med honom iallafall och så där. sedan gick vi ut i natten och hämtade vår dricka, träffade anna berglund, jonna och dem, gick till järnet på fest och träffade elina och sofia. det var väl ca 12 bråk som pågick och alla fick lov att gå, inte mig emot. vi for runt lite överallt och när vi kom til efterfesten vid 3 bestämde jag mig för att gå hem istället, orkade inte må lika dåligt som förra helgen.

här är min blommiga kjol och mitt spets linne


& här är jag en varm vår/vinter dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0