no one would ever come closer

jag gör ett löfte med mig själv nu, i detta ögonblock.
ett löfte om att jag aldrig ska falla för någon igen. aldrig mer.
jag ska aldrig igen stå där sårbar och ensam. aldrig mer gråta mig till sömns på grund av någon som inte vill ha mig.
aldrig riva upp såret om och om igen bara för att känna något som man egentligen inte vill känna.
det är inte meningen att jag ska gå omkring och vara ledsen, det kan inte vara tänkt så.
varför ska man slösa tid på det? varför ska jag slösa tid på att må dåligt? va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

men nej. vpkurs i sommar ju.

2008-04-14 @ 09:37:34
Postat av: FRIDA

VARFÖR KAN JAG INTE SKRIVA IN MITT NAMN

2008-04-14 @ 09:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0