försent för kärlek ren som snö

jag håller på att kissa ner mig, verkligen!
åh jag är så jävla stolt över mig själv, har nyss pluggat matte stenhårt i två timmar!
och nu håller stina på att skicka håkans platta så det är också ganska lovely.
nu hoppas jag att alla håller tummarna så jag får mvg på onsdag!!!!!
köpte tre olika tyg på röda korset i lördags, ett blommigt, ett korall-färgat och ett aprikost.
vi får se vad det blir för roligt, föresten så skulle jag ju trycka min snygga tröja idag.
hade gjort i ordning ramen förra gången skit snyggt och lagt den i mörka skåpen, idag tog jag ut den och skulle belysa den, gjorde det och skulle tvätta av ramen, då inser jag att jag har glömt att belysa min bild spegelvänt!!!! all text och bilden är åt fel håll! började nästan grina, eller okej nej men.
så då fick jag ta bort allt och fixa iordning den IGEN och måste nu trycka på onsdag. så jävla klantig jag är!!!

image308

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0