dressed up in you

jag lagade mat, såg på tv och klippte ut saker istället för listan.
eller okej, laga mat var med på listan.
mina ögon ocn näsa rinner och min hals är svullen.
sitter och äter ur en glassförpackning, vanilj med krossad choklad är gott.
måste till skolan imorgon om jag ska få gå ut på kvällen.
eller inte 'ut' men göra något.

hitta bilder från när den här tjejen var hos mig, sjukt länge sedan var det. i sommras!!
saknar henne!!


här är en jätte rolig sak som ingen kommer fatta mer än jag och räven:
image305

Kommentarer
Postat av: räven

HAHAHAHHAH FATTAR DU HUR MYCKET JAG DOG NÄR JAG SÄG DET & NÄR JAG INTE KUNDE LÄNKA DET TILL DIG & BA HAHAHAH

2008-04-13 @ 19:24:52
Postat av: anna

jag fattar också ju :(

2008-04-17 @ 03:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0