Det gör ont att veta med lika ont att undra

lite konstigt idag, jag satt och läste en text av håkan och började bara gråta. det var liksom inte med musik till utan endast texten och hela ögonblicket var så fint att jag satt och grät ljudlöst i flera flera minuter.
jag ska se honom på lördag och jag har redan lyckokänslor. jag vill dit nu på en gång!

idag har vi bowlat med klassen, jag kom tvåa & sedan köpte vi glass och satt på kyrkogården i 5 minuter så nej, det blev inga vår känslor direkt men solen lyste faktiskt!
har fortfarande inte köpt håkans cd så jag kommer vara fett mobbad på lördag då jag inte kommer kunna texten på alla låtar.
fitta, nu måste jag plugga matte och jag har helt tappat suget eftersom jag inte kommer få mvg, och vg får jag ju garanterat så jag orkar typ inte plugga längre. är hela tiden ett poäng ifrån och det är så jävla irriterande för det är typ det enda ämne jag har någon möjlighet överhuvudtaget att få mvg i.
allting är så jävla deppiiiiiiiiiiigt!!!!!! borde skriva ett cv och ett ansökningsbrev så jag kan lämna ut det någon jävla gång. BLÄ JAG ORKAR INTE!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0