gatekeeper

idag är jag sjuk = ursäkt för att äta mängder av popcorn, dricka te, se ful ut och få alla att tycka synd om mig.
rätt bra. fast de som inte är bra är att halsen känns som en uppsvälld ballong och min feeeeta träningsvärk gör att jag ser ut som att jag har blivit rövknullad, och nej för er som undrade: det är ingen vacker syn helt enkelt.

jag hittade en del gamla skivor idag, väldigt underhållande att lyssna på mina blandskivor från 1998-2002.
sitter och funderar på vad ja ska byta namn till på bilddagboken. jag har kört på 'hopeless' i snart 2 år, ganska hopplöst. (ironi)
nu har jag gjort en lista på ca 30 olika alternatv. funderar på att skriva dom här nu men ja vet att de flesta inte är intresserade om vad jag heter där. vi får se.

hur är det med mig annars?
jorå det är mest skit.
MEST skit, inte allt. jag är ganska positiv idag känner jag för alla andra dagar så är ALLT skit.
det är smk imorgon men de är på S2. kul med 18-års gräns. HAHAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH inte - fu

nu skriver ja min lista endå och så får ni kommentera om det (jag har förkortat den för er skull)
roadtojoy
-mapleleaves
-fidelity
-chouchou
chou-chou-bleu
compromise
-fiction
-storytelling
simplethings
shameforyou
-butterscotch
-fieldbelow
neoviolence
-elskling
practical
goSADNESS
m.m.m..m.m.mm.m..m.mm.m.m. TIPSA osv.

(om det är ett - innan ett namn betyder det att själva namnet var upptaget av någon cpfitta på bildagboken och därför måste jag ha ett streck innan mitt namn)

              
snygg                    snygg                    snygg           snygg

Kommentarer
Postat av: frida

-butterscotch
COCOROSIE. JAG DÖR.

2007-09-21 @ 12:56:48
URL: http://birdgirl.blogg.se
Postat av: stina

butterscotch är så sött. liksom brunt och sött och varmt och sånt. de betyder knäck, fast ja är inte säker än.

2007-09-21 @ 15:10:28
Postat av: anofuckinnym

vad jobbigt med streck! men jag tycker också butterscotch!

2007-09-22 @ 15:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0