my heart is beating harder and harder


åååhh jag vill inte.
det är iallafall bara en vecka till lov.
ja åker till e-tuna, mormor kommer inte ihåg mig men ja ska dit endå
sedan hoppas jag på att få klä ut mig på halloween.
bara för det är kul
men innan det har jag mitt argumenterande tal, rapport på historia och prov i samhällskunskap
och ja ska på rättegång med klassen på torsdag för att se på. hahahahahaha roligt ju
sedan vet jag inte.
de är kent, stockholm, smk och så. och jul, ser redan fram emot min och fridas årliga tradition med julsnacks och loveactually.
men nu babblar jag bara på igen, ge mig lugnande och anti-depp så får ni en puss eller en buss.
hejejejejeee

Kommentarer
Postat av: Frojden

ååh det är typ det ända jag har å se framemot

2007-10-22 @ 22:10:03
Postat av: stina

eller hur. julen i ett nötskal!!!

2007-10-22 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0