disc-ho

fan vad jag är tråkig, så grymt tråkig. de enda jag gör nu för tiden är att dricka te.
prata, dricka te, handla kläder och dricka på helgerna.
så satans tråkigt.
ja vill resa, hitta på grejer, sy saker, vara bra på något, åka och hälsa på människor, handla mer och ha mer pengar.
alltså - jag måste skaffa mig ett jobb.

men iallafall så lyckades vi slippa sista lektionen idag, jag förstår inte hur vi kan lyckas jämt?
sedan drack jag te (surprise) med frida och såg aristocats, hon är lätt bäst bruden i sverige vill jag bara påpeka.
mamma är pepp på att åka utomlands = JAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
ja satsar på london, paris eller barcelona. men ja var i barcelona förra året så helst london eller paris.
:D :D :D :D
 jag älskar fancyyyyyy och ddddarling. PUSS!

Kommentarer
Postat av: frida

du var i barcelona förra året. jag drar dit snart.
TIPSA MIG OM BÄSTA STÄLLENA!
picassomuseet är redan bokat

2007-10-18 @ 20:01:54
Postat av: frida

varför försvann slutet på min kommentar? "he he"?

2007-10-18 @ 20:02:28
Postat av: Frojd

jag vill också hitta på en massa saker, mitt liv tråkar ut mig totalt. kan vi inte bara göra den där sjuka saken snart? som vi kommer komma ihåg föralltid! vi gör en massa sånna saker!!!
du är bäääääst:*

2007-10-22 @ 22:12:50
Postat av: anna

mitt liv: vakna, gå till skolan, gå hem, titta på tv, sitta vid datorn, sova.
jag skulle ge min högerfot för att få någon form av liv.

2007-10-25 @ 23:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0