bejbi



idag sluta jag halv tolv, skapligt skönt men är endå så jävla trött
åkte hem till tonia en sväng med frida och gällivare sedan åkte vi ner på stan och fika
emelie, elina och sofia kom förbi en sväng lite senare på te hemma hos mig 
sedan dess har jag i stort sett suttit och ritat och lyssnat på musik
vi har fått tillbaka våran box efter 6 veckor och de är relativt svårt att börja kolla på tv igen när man har inte sett en minut på 1½ månad. tv är också överskattat (se 'dagens upptäckter' punkt ett)

jag ska börja spara lite pengar nu inför stockholm, har gjort en lista som täcker ett a4 papper av second hand affärer på söder. ska bli ganska perfekt alltså.

och så borde man ju kanske diskutera kents nya skiva eftersom att alla snackar om den men ja har inte så mycket att säga: annorlunda och bra

dagens upptäckter:
Lars Winnerbäck är överskattad - sure, lars skriver vackra låtar för brustna hjärtan, men låter inte alla låtar likadant? jag håller med om att han är duktig men inte så duktig som alla verkar tycka. han är varken ett fenomen eller guds gåva till alla deppiga tonåringar. han är duktig, punkt slut.
Princess säljer inte morotskaka - dåligt, bara dåligt. precis när jag ändrat min åsikt om princess så upptäcker jag att de inte säljer morotskaka.
Det är sjukt mörkt på morgonen - helt ärligt så trodde jag att jag vaknade mitt i natten när jag vaknade 20 över 5 imorse. det var KOLSVART! jag tycker att vi bojkottar all vinter och mörker.


nu ska jag krypa ner i sängen med sherlock holmes på engelska, lagom roande.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0