sakta tynar du bort från näthinnan

jag vet inte varför jag skriver just nu,
har inget att säga.
det blev ju som det blev.
som jag sa.
att alla i slutändan skulle försvinna.

okej nej. med att försvinna menar ja inte har gått upp i rök och slutat finnas.
utan bara försvunnit ur mig, ur mitt liv.
jag behöver er men ni glider så långt i från mig.
jag vet inte vilka jag har kvar och vilka jag inte har kvar
jag vet inte vem jag ska vända mig till.
jag vet inte vem som förstår mig längre.
jag antar att ingen gör det.
jag mådde bra ett tag, ett tag i sommras och en bit in på hösten och jag trodde verkligen att jag skulle bli glad igen.
men där lurade jag mig själv. nu är vi tillbaka i samma spår, precis som det ska vara.
du älskar henne, hon älskar honom, han älskar dig. ojsan nu vart det ingen över till mig
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Stina komigen kämpa lite! det blir ju inte bättre om du bara tycker synd om dig själv??? eller? du VET att folk älskar dig. faktiskt,det gör du.KÄMPAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-11-21 @ 20:41:03
Postat av: stina

anonym eller vad jag ska kalla dig: jag tycker inte synd om mig själv, varför ska jag göra det? jag skriver sanningen för mig, för det är så jag upplever det, jag säger inte att det är så alla andra upplever det. men i min blogg skriver jag vad jag känner och tycker. varför ska jag kämpa för folk som inte ens vill ha mig i sitt liv? det känns väldigt patetiskt, de får välja själva om jag är viktig.

2007-11-21 @ 21:42:23
Postat av: jonna

för mig är du allafall väldigt viktig, och som jag sagt innan, jag finns här någonstans alltid!!

2007-11-21 @ 22:09:40
Postat av: röjmästaren

vi har inte pratat på länge nu, jag saknar dig älskling. du vet att jag älskar dig.

2007-11-28 @ 11:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0