rygg mot rygg

Jag blev utmanad av frida darling

Här är reglerna:
1. Länka till den person som utmanat dig
2. Berätta 8 sanningar om dig själv
3. Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg


Åtta sanningar om mig.
1. varje dag har jag circa 10 deja vú upplevelser och börjar intala mig att jag redan levt detta liv.
2. en av mina hobbies är att sitta hemma och gråta. helst till musik. då skulle jag kunna göra en egen skiva av alla de låtar ja lyssnar på och ha det som soundtrack till filmen om mitt liv. stina - the boring suicide movie. men vem fan skulle vilja se den filmen?  
3. jag äter extremt mycket för min storlek.
4. jag har aldrig varit tillsammans med någon, på riktigt. det känns ganska patetiskt och meningslöst. men jag menar jag har inga förhoppningar om att hitta någon. om man går med inställningen att man får vara ensam livet ut så blir man ju inte besviken. om ingen älskar mig får jag väl älska mig själv. eller en tax eller något.
5. jag gör aldrig som jag säger att jag ska göra. typ "nu ska jag börja träna regelbundet", "nu ska jag börja sy massa saker", "nu ska jag plugga stenhårt och gå bara mvg i allt", "nu ska jag ta tag i mitt liv och skaffa en pojkvän". BULLSHIT
6. jag hatar min pappa. han kan tre saker:
 -säga sarkastiska kommentarer om allt (oftast mig)
- tjata om att man inte gör ett skit hemma även fast han själv inte gör ett piss
- börja tjaffsa om varenda liten grej och göra så man får dålig samvete fast man inte ska ha det.  
7. jag älskar att folk ger mig komplimanger, alltså ALLA gillar väl komplimanger men jag lever lite halvt på dem. jag blir glad och snäll då.
8. jag vill så mycket men jag gör så lite.

Jag utmanar 8:
alla som älskar mig


Kommentarer
Postat av: ulta

jag har heller aldrig haft en pojkvän, jag kommer nog dö oälskad och som oskuld!

2007-11-19 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0