for you, for you, just for you

ijnhkghfdytd5ts va?
har endast pluggat idag. helt slut och jag kan inget. jag menar, körkortsteori?
jag vet inte vart man får parkera/stanna, jag vet inte hur en enkelriktad gata funkar och ja vet inte vad man ska göra om en olycka inträffar etc etc etc.
desutom saknar jag allt och alla idag.
jag träffar inte ens de ja brukar umgås med varje dag och de jag brukar träffa ibland träffar ja aldrig.
jag saknar att ses alla tjejerna efter skolan
jag saknar att veta vad 'vi' betyder
jag saknar känslan att vara trygg och bekväm
jag saknar att vara med jonna och agnes
jag saknar att tycka att det är skönt att vara ensam för man umgås jämt
jag saknar att inte behöva vara själv jämt
jag saknar att jag inte hade några läxkor och prov förrut
jag saknar frida och göteborg
jag saknar att komma hem och känna sig älskad
jag saknar thailand och laos
jag saknar att vakna med hopp
jag saknar känslan att vara behövd
jag saknar 9b
jag saknar helgerna då man köpte en rebenshoppen och fick se vart det tog en
jag saknar då lycka var 'du är söt' och 'du ser ut som ----- ------' (känd persons namn som ja inte orkar skriva)
jag saknar att veta vad man ville och vad man tyckte
jag saknar sommaren 2004
jag saknar emelie och tanyas sjuka humor
jag saknar sofias högljudda skratt
jag saknar hur mobbade jag och frida var
jag saknar sandra och hur vi lekte ff club på hennes rum
jag saknar när jag och antonia lekte men barbie varje dag i 2an
jag saknar när fia och jag gjorde ansiksmasker på varandra i hennes säng
jag saknar när gällivare kom med sin dialekt
jag saknar elin och hennes sätt att vara
jag saknar att säga 'hot stuff' och 'foh sho' med elina
jag saknar att dricka te med agnes
jag saknar änglaskap tiden
jag saknar då jag, sara, jonna och anna umgicks
jag saknar när jag och frida klädde ut oss och ja fick alla fula kläder


hsaufeshgdfiuyegr87tfyhgruv förlåt


Kommentarer
Postat av: Ä

saknar dig också, men även om vi inte ses så ska du veta att jag alltid finns där på nått litet sätt, älskar diig

2007-11-08 @ 09:17:55
Postat av: Agnes.

sweeet habibi!!! vi måste dricka te snart!!! jag har ett gott nytt te! Lingon längtan heter det, det är lagom sött och lagomt syrligt.

2007-11-08 @ 17:20:15
Postat av: stina

vem är ä? :)

2007-11-10 @ 12:26:13
Postat av: frida

jag ska dö en långsam & plågsam död. inte nu men om ett tag & jag hatar allt så jävla mycket & är så jävla patetisk & varför i helvete sitter du inte vid din dator & spelar röj med mig?!

2007-11-15 @ 19:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0