socker

jag pluggar körkortsteori och det är döden
men det är 5½ skoldagar kvar till lov så ja klarar mig nog

såg en snabbis på top models och vart förbannad. ska aldrig mer se det,
1. hawa är inte ett namn
2. trodde inte att människor som var så fula fick visas på svensk tv
3. så grymt fula örhängen på näst sista bilden
4. hon var allmänt irriterande
5. HON VAR FUL!

usch.
iallafall så är det lucia imorn och ja går endast för att petra och tove ska gå i tåget.
och så ska ja äta torra lussebullar och varm-vatten-oboy på luciafikat efter. för det måste man på lucia
jag dricker cola för första gången på riktigt länge. har slutat med socker i kaffe och te. igentligen gör de inte så mycket för man känner sig inte lika sliskig efter. jag måste iallafall sluta med allt socker nu eftersom ja håller på att få hål i min nedre vänstra visdomstand = om den inte blir bra kommer ja få dra ut den.
jag har en fobi för tandläkare och hatar att gå dit. detta är ganska konstigt med tanke på att min mamma är tandhyginist och att jag har sommarjobbat på deras praktik.
men jag har iallafall inte tänkt att dra ut någon tand :)

nu måste jag lära mig lite om startkablar, vägmarkeringar, vad man gör vid en olycka osv.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0