have yourself a merry little christmas

frida ville he ett nytt inlägg och jag känge mig generös så där. bara för att det är jul.
jag har nyss proppat i mig jag vet inte hur mycket mat. känns som att jag ska spy, men det är väl så det ska vara.
dagen har faktiskt inte gått så segt. jag vaknade runt 11, åt frukost och spelade grod-spelet med kusiner och bror. duschade och gjorde mig klar, såg någon random julfilm och sedan var det kalle anka. så tråkigt. så himla tråkigt men man pinar sig igenom det ändå.
efter kalle fick vi öppna nåt paket var. jag fick min ipod <33333 klad stina!!
sedan kom tomten a.k.a. hasse lindberg som påstod att jag var avstängd från mcdonalds. fatta ingenting.
nu spolar jag fram lite, vi öpnna alla julklappar och jag fick:
ipod, jeans, skor, nyårsklänning, strumpor, strumpbyxor, bok, anteckningsbok, kalender från davidandgoliat, presentkort på scorett, 1000 kr, kent-biljetten och DET MYSIGA HALSDUKEN FRÅN MONKI!
väldigt nöjd det här året. allt var bra.
men mest bra var ipoden.
nu har jag suttit och gjort armband och halsband med min kusin medans vi kollade på barbapappa. känns som att jag är 5 år all over again.

måste uppdatera lite om smk-grejen.
frej ringde frida klockan 5 på natten och ville ligga med henne. frida dissa honom och fick sedan x antal samtal från honom. han hade råkat spela in ett meddelande på hennes mobil också, en mening från meddelandet var: JOEL, JAG VILL KNARKA!!!!!!!!!!!!!
så jävla roligt. ni som inte fattar vad jag snackar om kan läsa på min bilddagbok, 22 december.

jag ska nog byta mina skor och mina jeans. inget var 'jag'.
hittade en skit fin väska på åhlens igår som jag funderar på att köpa. men den kosta 400. desutom vill jag ha den gröna jackan på hm som kosta 300. vet inte hur jag ska göra.

nu ska jag kolla på diverse julfilmer, käka godis och dricka julmust.
har faktiskt någon liten julkänsla idag.
puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Du gillar ju inte julmust?

2007-12-25 @ 13:33:42
Postat av: stina

nej jag vet!! haha

2007-12-25 @ 20:09:46
Postat av: räv

TACKAR FÖR VISAD HÄBNSYN HAHAHHA JGA DÖR FEELS LIKE i'M TAKING CRAZY PILLS MÅSTE KOLLA PÅ ZOOLANDER NÄR DU KOMMER.

2007-12-28 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0