you and me song

1. Berätta om första fyllan.
kommer faktiskt inte ihåg. men en av dom första var med jonna och sara hemma hos ted. hemskt rolig upplevelse

2. Berätta om första kyssen.
ryska posten <3 mahahahah

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
frida nyland :)

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
håller inte koll på sånt, men har nog aldrig hånglat med någon som är yngre

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
mjaa

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
ibland mina ben och ibland mitt hår.

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
hår+ skor+ halsen

8. Favoritsexsoundtrack.
ehhhhm, surprice me.

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
har nog inget riktigt pinsamt

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
adam brody + daniel adams-ray

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
nepp

12. Har du strippat för någon?
inte seriöst nej

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
hahahah nej, men de skulle nog behövas

14. Har du snattat?
inte seriöst men ja.

15. Har du moonat?
har ja säkert

16. Den du levt och upplevt mest med?
erik

17. Hur många har du varit kär i?
en

18. Käraste ägodel?
mitt rum

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
en pojkvän, 44379817109794 pengar eller alkohol + party.

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
mig själv kanske

21. Homo, hetero, bi?
jag är jah

22. Vad är kärlek?
du och jag i samma hjärtslag.

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden?
en sak.

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
jarå

25. Ordet är ditt.
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0