hardened heart

äckligaste drömmen , blälöaködlajfioadfhgs
skola om typ 4 dagar. det gör ont helt seriöst, ONT!!!!
jag har värsta suget av att köpa saker. inget speciellt utan bara köpa.
allt. piss jag måste skaffa ett jobb tror ja.
min ali-nagel håller på att gå av och jag kommer fan ha begravning för den jäveln, den har hållt väääldigt länge nu
dagen har bestått av att ladda hem massa musik, weeds, mått illa, ätit 2 wraps och kollat på 236483 scrubs-avsnitt med sofia. fräscht.

jag har börjat fundera på om det är normalt att ha så ont i hjärtat jämt.
fast alltså, de gör inte fysiskt ont i hjärtan utan psykiskt ont. fast de gör ont i hjärtat liksom.
och så är de så satans svårt när du gör så här, du säger de inte ens till mig utan ja får reda på de på ett annat sätt
jag skulle kunna börja grina nu för de du skulle göra upp för mig.
de är sjukt, men ja förstår inte hur du kan tycka om mig så mycket? vem är jag liksom?
och när vi ses säger du inget till mig, och typ låtsas som att du inte alls känner så.
okej, jag vet inte vad jag ska säga eller göra. för du säger ju inget. men snälla ändra på det.

hejdååååååå

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0