Its never you

Ja alltså angående jobbet vad jag bara extremt trött på att bli utnyttjad och att nöja mig med det jag fick där. Så efter att vi hade skrikit på varandra var jag så himla säker på att säga upp mig var det bästa. Och det känns skitbra. Jag har några pass på Subway den här månaden och ska ju åka om lite mer än en månad så det finns egentligen ingenting negativt med att jag slutade.
Så nu ska jag bara hänga med Petra i helgen innan hon flyttar till London på söndag. Nästa grej är att planera hela resan, vi har i stort sett bara bokat flygbiljett och ordnat med volontärjobbet. Har någon varit i Sydamerika? Vad borde vi göra?
Nu ska jag äta chili con carne med min mamma, pappa, moster, farbror + fru. Har inte varit hemma på heeeela veckan så det ska bli så jävla skönt. Tycker att ni är världens finaste föresten!

Kommentarer
Postat av: belle

om det kändes bäst att sluta så bravo. hade nog aldrig vågat är ca världens fegaste. & SYDAMERIKA. SÅ SPÄNNANDE. du måste typ åka på nått safariaktigt & titta på massor av djur & deras bäbisar & fotografera & ladda upp bilder till mig. pusspusss DU är fin

2012-01-05 @ 20:30:59
Postat av: räven

jag har inte varit i sydamerika. men jag har vänner + vänners vänner som varit där & det jag har lärt mig av deras berättelser är att det verkar vara relativt lätt att få någon form av parasit. typ att nån larv bygger bo i din fot eller nåt. se upp med det. (även om det verkar superspännande)



annars tycker jag att ni ska testa & se & uppleva så mycket som möjligt. åh. lät lite löjligt men menar det på ett supercoolt sätt så det jämnar ut sig.



(ps. tycker även att du ska skriva brev/skicka vykort till mig därifrån)

2012-01-05 @ 21:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0