Corner of the sky

Nu kommer jag lägga upp lite bilder. Och det händer ju inte ofta så sug i er nu!

Nyårsmiddagen, succé.

Frida och Emelie på nyår, vi hade tusen stjärnor på bordet som fastnade överallt = fridas otippade silverstjärna under ögat.

Sofia och Fia lite innan tolvslaget, har inga fler bilder efter. Hade för roligt helt enkelt!

Dagen efter nyår, vi hade tydligen hattar som hade glömts bort så jag hade på mig en hela nyårsdagen istället.

Jag sa upp mig och gick hem och drack kaffe. En bra dag.

Spelade sällskapsspel med mamma, moster och min farbrors fru.

Satt i bilen någon gång.

Fia och Markus provar någon slags dans.

Petra hade hejdå-fest!

Jill och Frida.

Bella.

Twister är så jävla mycket tråkigare än man vill att det ska vara. 

Frida hade tråkigt och psykade oss med en ny look.

Skulle åka och jobba och kände lite sådär.

Var på Pitchers med Tim, Rezan, Hanna och Bella. Deras ölglas är för tunga för mig så jag får dricka cider.

Vad jag hade på mig någon gång förra veckan.

Sunken bjöd hem mig på middag som var så jävla god att vi dog. Sparrissoppa med knaperstekt bacon och haricots verts i och eget vitlöksbröd. Vill äta det varje dag.

En vanlig vinkväll.

Debbie och Sofia efter vi hade simmat. Årets enda soldag.

Mat! Här är sallad, grillspett, sås, äggröra med kalkon, tomat osv.

Jag i min favorittröja och hjärtklänning.

I lördags innan vi gick ut.

Jag och Frida pantade. Vi fick 25 kr och det tog ungefär 45 minuter innan vi kunde bestämma vad vi skulle köpa. Det blev det här.

Wordfued (stinalovisa). Bara vokaler, really?

Vaccinationsavdelningens väntsal.

Min macka jag åt idag på lunchen på Subway. Den ser inte så god ut, men det var den!

Kommentarer
Postat av: räven

hallå, (sorrrrri att jag kommenterar allt men men) nu med all mat kom jag på att jag häromnatten drömde att jag var i falun! men allt var jättekonstigt (såklart, det var ju en dröm) & sen helt plötsligt fick jag värlsta halelujamomentet när jag kom på att jag skulle få äta din mors mat = supergott men så var alla supersura & så fick jag aldrig gå hem till dig & äta :((((((((

2012-01-19 @ 15:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0