Just take care of me

Den här dagen har varit SÅ HIMLA LÅNG. Gick upp sju och sminkade mig osv, tog bussen till stan och mötte Frida. Vi köpte frukost på ica, vääääääärldens godaste toscabulle, så satte vi oss på bussen upp mot vår gamla gymnasieskola. Vi gick till studion och sen fotade vi där ett par timmar, vi var så sjukt effektiva och kreativa. Önskar vi hade varit lite mer så när vi faktiskt gick där. Anyway så åkte jag hem efter det, grät lite för min arm gör så fruktansvärt ont efter vaccinet. Hela armen verkligen dunkar och jag kan inte ens hålla i en kopp med vänter hand. Dör. Sedan somnade jag på soffan och vaknade helt yr klockan halv fem och skulle gå och jobba. Det var extremt jobbigt att bara göra sushi/diska/städa med en hand. Så jag fick gå hem tidigare. Har lyckats boka upp mig på jobb på både sushin och Subway imorgon så nu har jag suttit i typ två timmar och försökt hittat en ersättare åt mig på något av ställena. Det går inte bra. Den här dagen är så sjukt dålig. Men vad förväntar man sig när gårdagen kändes så jävla fin och bra. Det ska väl väga upp antar jag. Nu måste jag fortsätta ringa runt. Önska mig lycka till. Puss ni är finast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0