One more lime please

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Jodå. Brukar komma exakt den tiden man ska ses. Eller en minut efter haha. 


HAR DU BRA KONDITION:
Nej. Blir trött att gå upp för en trappa.


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
I lördags av Jonna. 


HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött och lite ledsen. För jag såg cancerklippet och började lyssna på jätteledsen musik och dog lite.


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Hm ja. Antar att det blir svart.


KAN DU LAGA MAT:
Ja.


VAD PLUGGAR DU:
Ingenting just nu, mer än att jag tränar lite till högskoleprovet.


BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej jag tycker inte det. Kanske på 1/10.


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Nyss för allt det där jobbiga.


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Haha verkligen inte. Jag gråter till allt.


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
JA! Fikade med Hanna, Jonna, Frida och Anders, sen var jag, Frida och Sofia och spelade lite musik, vi mötte upp Debbie och Marcus och åt pizza och sist gick vi fem på bio. Den ultimata söndagen verkligen.


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Kaffe såklart.


ÄR DU NYTTIG:
Nej inte direkt.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Ja.


ÄR DU BLYG:

Ja det är jag väl.


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
07.10.


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Spelar verkligen aldrig tv-spel. Men senast var nog under Peace and love då jag spelade Tetris på ett gammalt 8bitars. Jag förlorade och fick stå i jägarposition i en minut. Sög.


VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Att spela Over the hedge med Räven. Annars är Buzz kul.


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Fyra öl kanske. Tre glas vin. 


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Jo.


JAG SOVER:
Så mycket jag kan. 


VAD SA DU SENAST?
"Amen vi hörs imorn dåååå puss!"


VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Peace and love bara.


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Frida, Petra eller Sofia. Eller någon annan av mina tjejkompisar eller mamma.


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Mat, kaffe och lite sömn. 


HAR DU SNYGGA SKOR:
En del. Men mina favoritkängor som jag har ungefär 29 dagar i månaden gick sönder i helgen så jag sörger mer än normalt.


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Hi, good morning!" till min engelsktalade kollega.


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Nej i Petras.


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej men hela min garderob ligger där.


HAR DU KÖRKORT:
Heh nej.


ÄR DU ENSAM NU:
Ja och det är ganska skönt. Har inte vart ensam på flera flera dagar.


VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Robinson, Idol, Skins och att laga något gott med Frida. Så himla deppigt det låter men jag älskar när man kan börja följa serier och slipper vara ute och ösa hela tiden. Men i helgen ska jag på en ny klubb och det blir ju awesome såklart!


Kommentarer
Postat av: RÄVEN

ÄLSKAR ATT DU PLINGPLINGAR & ATT DET ÄR LISTOR. MMMMMM. & ÄLSKAR OVER THE HEDGE MED KNÄCKEN!

2011-09-05 @ 18:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0