Yes you'll get slapped if you're looking hoe

Vad heter du: stina lovisa karlsson Ålder: tjugoett Vad gör du: jamen jag sitter väl här och möglar Vad längtar du till: tänkte låta jättedeprimerad och skriva -ingenting-, sen började jag skratta. hm jag längtar bland annat tills imorn när jag slutar jobba, det brukar kännas så jävla gött Vad händer i helgen: igår var jag hemma hos mig med lite peeps och drack vin, idag vad jag ute och åt världens godaste club sandwich! dör, bacon, kyckling, majonäs. fick en mycket försenad födelsedagspresent och 10st män i 30årsåldern som satt vid nästa bord såg detta och började sjunga, en ringde upp sin kompis och bad honom sjunga för mig i sin telefon och en annan kom fram och tittade vad jag fick i present. festligt. imorgon ska jag jobba hela långa dagen. Vad har du på dig: bh, stor svart tröja, strumpbyxor, trosor och strumpor Favoritöl: drack esb idag, den är god. annars gillar jag vanligtvis öl i fina flaskor (döda mig) Vad blir du glad av: roliga harry potter-gifs Vad blir du ledsen av: tråkiga harry potter-gifs. och dåligt poppade popcorn. Vilken låt lyssnar du på nu: little joy - the next time around Vad dansar du till: något houseigt eller nostalgiskt Nåt någon inte vet om dig: jag har autograferna från hela electric banana band Hur svarar du i telefonen: hallå eller stina Vad gör du när du är kär i fel person: erhh typ dör och dricker mig skitfull varje onsdag/fredag/lördag och smsar honom och skämmer ut mig som ett as och tror att jag aldrig ska kunna älska igen och överdramatiserar och klagar och tillslut inser jag att det har gått ett år och jag tänker inte på han jämt. Mycket pengar har du i plånboken just nu: ingenting, men fyra kronor i min jacka Var köper du dina matvaror ifrån? willys eller ica. Vilken var den senaste filmen du såg? hmmmm something borrowed tror jag den hette Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? svårt. tror typ att jag skulle lägga dem på mitt sparkonto direkt och bli snål. kanske köpa en resa då. Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? å jag verkligen älskar jonathan johansson just nu (& justin bieber<3) När var senast någon stötte på dig? jaa jag vet inte faktiskt, kan ha vart idag på facebook men jag är inte så bra på att tolka sånt där. Vad åt du till middag senast? club sandwich. Använder du huvtröjor? ja. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? men BERGOCHDALBANA såklart! Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? nja lite kanske. jag är rätt harmlös. Hur många syskon har du? ett Är du blyg inför det motsatta könet? alltså nej Vilken film kan du alla replikerna till? ingen, har jättedåligt närminne. När flög du senast? i april. Hur många stolar står kring ditt köksbord? fyra. Pratar du några andra språk? engelska! varje dag på jobbet faktiskt. Diskar du din egen disk? är så illa tvugen. Har du gråtit offentligt? ja Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? verkligen en helt idiotisk fråga. nej såklart inte. Vad har du med dig in på bion? popcorn såklart. Vem är din favoritlärare och varför? ernesto. för han avgudade oss och lät oss låna vad vi ville och göra vad vi ville. och gillade fikaraster lika mycket som jag. Gillar du att flyga? Varken gillar eller ogillar det. När sov du senast på golvet? ja det var väldigt länge sen. Gillar du din boende-situation? ja. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? fler än jag trodde, typ åtta helst. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nä. Vilken är din favoritfrukt? clementin, för den gillar ju alla (haha) Hur gammal blir du nästa födelsedag? tjugotvå Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? jo lite. Tror du på liv på andra planeter? ja Tror du att Gud är man eller kvinna? inget kön. Vad var det senaste du åt? en coctailtomat. Hur valde dina föräldrar ditt namn? mammas favoritmoster hette så och så passade det väl på mig antar jag. skulle egentligen heta ellen. Gillar du senap? ja. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jävla jävla skit och sen dricker jag lite kaffe. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jarå Tycker du om att krama folk? ja. fast inte folk jag inte känner så bra. Skulle du säga att du är trendig? nej för det låter så jävla bögigt. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej jag tänker inte på det. men om jag började tänka på det så skulle jag säkert det. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? om jag fick välja alltså? sixten tror jag, eller wilgot. Vem är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? från sunken, det står: ska du ut ikväll? Pussade dig senast? fia tror jag. Gråtit en hel natt: nej det skulle jag aldrig orka, men kanske tre fyra timmar. Druckit så du spytt: jaja. Önskat att du var det andra könet: nej? Pryl du inte kan vara utan: datorn, telefonen, ipoden, sängen. fast egentligen kanske bara sängen. Tidningar du prenumererar på: elle. Du gör med 100 upphittade kronor: typ två kaffe och en kladdkaka När grät du senast: igår när jag såg ellen. Natt eller dag?: åååååå svårt. gillar mest förmiddagar och typ när klockan är sju-åtta på kvällen. Kaffe eller te?: kaffe. Yngre eller äldre?: båda. Finns det någon du ogillar starkt?: jarå. Är du svartsjuk?: tror jag är rätt chill Är du troende? nej Har du blivit sövd någon gång?: nej Lever din mormor?: nej. Har du varit med på TV?: ja typ två gånger. Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dar sen?: ja om den luktar okej.

Kommentarer
Postat av: belle

Nåt någon inte vet om dig: jag har autograferna från hela electric banana band = (LLLLLLLLLLLLLLLL)

2011-10-23 @ 14:13:47
Postat av: jonna aka australien tjejen

hoppas du har det bra och mar bra och puss min fina. tanker pa dig. saknar dig. puss igen. ps. jag har det grymtbra. som du sa att jag skulle ha. puss

2011-10-23 @ 15:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0