Vi ska börja om

Jag är så himla trött. Var ute igår och somnade efter tre, vaknade åtta och kände mig fortfarande full. Följde med Petra till tandläkarn eller ja, till mamma. Sen direkt mot Arlanda för att hämta Hanna. Jag och Petra hade gjort kaffe, mackor och så köpte vi cheese crunchers, cola och wienerbröd. Vi hade asroligt mest för att vi var så jävla trötta. Sen krama vi hanna vid Ankomst på Arlanda. Käkade på McDonalds. Och så hem igen. Sedan dess har jag legat i soffan. Såg Eat, pray, love med mamma. Själva filmen var väl inget speciellt men åå vad jag inser att jag ska resa. Jämt. Måste hitta ett jobb som man kan sköta från vilket ställe som helst. Och så ska jag åka överallt. Ska skriva ner en lista på alla ställen jag vill se och så ska jag beta av listan. Det är det enda jag har lust med just nu. När livet är så här som det är. När man inte har någonting att vara riktigt glad för. Eller, man har saker att vara glad för men man sitter bara och längtar bort och väntar på att någonting ska hända och därför kan man ju inte uppskatta någonting. För man är inte glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0