Thunder in this heart

Det har varit något slags "driftfel" på min blogg så man har inte kunnat publicera nya inlägg. Eller snarare, de kommer inte upp på bloggen när jag har publicerat dem. Men nu fungerar allt igen! YEY!
Sen sist har jag:
-Varit tvungen att säga upp mig från jobbet av en skitjobbig anledning
-Firat min kära vän Petra som fyllde 21 med bästa hämtmaten och vin och skratt och dans
-Hängt hos Hanna Risberg i hennes nya lägenhet och kollat på film och myst
-Legat ute i solen och stekt
-Följt med till sommarstugan med mamma och pappa för första gången på två år
-Druckit kaffe på min veranda
-Haft piknik uppe vid hoppbackarna med fem fina vänner
-Vart på Röda Korset i Borlänge för första gången
Sen kommer jag inte på något mer.

Kommentarer
Postat av: räven

vill veta mycket mer speciellt om den första punkten. själv har jag idag haft plugg-&-kafferep med mina vänner & det är fint men mycket & man blir helt körd i huvudet men ja å puss saknar dig

2011-05-09 @ 19:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0