Where you belong

Har haft en usel dag. Och jag använder inte ens ordet usel. Men den har vart hemsk. Först och främst kan det bero på att jag inte kunde somna igår natt. Jag la mig i sängen klockan ett och sista gången jag kollade på klockan innan jag äntligen somnade var vid halv sex. Jag låg helt klarvaken och det vart bara ljusare och ljusare och jag hade ångest. Sen vaknade jag efter fem timmar och var pigg men helt förstörd psykiskt. Drack kaffe och satt bara och stirrade på ingenting. När mamma gick började jag tvätta alla fönster på övervåningen gråtandes till världens sorgligaste musik. Jag borde få medicin mot min sjuka PMS. Jag är helt utmattad efter den här dagen. Jag började gråta när smöret var slut. Jag började gråta för att det var soligt ute och jag var inne och minst av allt ville gå ut. Började gråta för att jag inte kunde ringa någon och prata för det var ingenting jag kunde säga. Jag visste ju inte varför jag grät. När jag såg mina Thailands-vitchoklad-kakor och tänkte ta en men visste inte om jag var tillräckligt sugen började jag gråta för jag kunde inte bestämma mig.
Sen drack jag kaffe och kände att kroppen var tom. Då smsade Hanna och ville att vi skulle på bio. Bra idé. Såg Pirates 4 i 3D. Den var nja. Har inte ens sett trean. Jättejobbiga människor framför oss som skrattade på HELT fel ställen. Men popcornen drar upp betyget ju. Sen när jag kom hem smsade Frida och frågade om jag ville med till ikea imorn. Det låter ju fett. Ska även tvätta fönstrena där nere. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0