A feeling of empty

Världens värsta morgon ungefär. Vaknar av att hemtelefonen ringer och jag flyger upp men hinner inte svara. Kollar på mobilen och inser att klockan är åtta. Dör och somnar om men måste ha stängt av alarmet för sen vaknar jag igen vid tolv. Och det är det värsta jag vet. Har sprängande huvudvärk för jag har sovit för mycket. Är fortfarande trött. Vill ingenting. Eller jo jag vill gömma mig under soffan hela dagen. Och jag är så trött att jag inte orkar göra kaffe = jag får ännu mer ont i huvudet. Och jag har min cykel uppe vid sjukhuset och måste hämta den i regnet. Och köpa klorin så jag ska färga klart mina shorts. Och egentligen hämta böckerna jag har reserverat på biblioteket. Och köpa en bikiniöverdel innan den tar slut. Orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0