Fingerprints

Mm nu har Sandra Beijer inspirerat. Vi ska alltså ta oss en kik i min väska och avslöja hemligheten om vad som faktiskt finns där inne.
Allting blev väldigt litet insåg jag nu. Men skitsamma.
- Ett grönt pennfodral med paljetter och sånt på som jag har fått av Lena. I det ligger mest svarta tuschpennor men även en röd penna och en stiftpenna.
- En parfym, den jag hade under Asienresan. Det är Beyonce Heat, fick den i julklapp.
- Solglasögon från Gina Tricot.
- Min lilla telefon.
- Rosa mensvärktabletter från Malaysia.
- Mina nycklar. Nyckelringen är en legogubbe i guld som mamma köpte till mig på Legoland. Den är fin men börjar tappa färg.
- En grön tändare.
- Ett läppbalmsam med Aloe Vera som heter Little green tint och som jag har köpt i London.
- Tamponger.
- Min ipod i Svampbobfodral.
- Min plånbok. Den är svart och i skinn och kommer ifrån Åhlens.
- Åksjuketabletter.
- Diclofenac.
- Tuggummi från Kulturhuset.
- En sån där näsinhalator med eucalyptus. Från Thailand.
- Ansiktskräm från Make up store.
- Ännu ett läppbalsam med Aloe Vera, den här har någon cranbarry-doft också. Den är från Hälsokost tror jag.
- Ett rött läppstift från Inn & Finn.
- Ett läppsyl med collagen i som jag köpte på internet när jag var full. Det gör så satans ont i läpparna att man knappt kan använda det.
- Mitt favoritgodis från Thailand. Typ fruktkola med hallonsmak.
- Anteckningsbok. Minns inte vart jag köpt den.
- Spegel. Hittat hemma hos mormor och morfar tror jag. Den är lagom stor.

Kommentarer
Postat av: räven

ÄLSKAR det-här-har-jag-i-min-väska! ska också göra en snart. kanske. det är ju kuuulis. & så var det längesedan jag gjorde. å. saknar dig. är det den väskan du köpte när du var här? fin i alla fall. pusi

2011-05-25 @ 16:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0