For a brief moment

Sitter och tittar runt lite på tradera. Det var längesen. Också längesen jag irriterade mig över hur folk väljer att döpa sina auktioner. De klämmer in onödiga, och framför allt konstiga, ord som "shabby chic" och "statement" lite här och där, samt skriver "INTE FRÅN H&M". Nähä okej, men varför måste du då skriva det?! Idag hittade jag auktion som någon hade döpt till "EMO - SKATE - TREND - CHIC GULORANGE HOODIE MYSIG". Man ba VAAAAAA?!?!? Dog lite. Under "Du kanske också gillar-fältet" fanns det såklart en auktion med namnet "SENSUELL VENETIANSK TEATERMASK MEDUIM NOSE BLACK - MASKERAD - SHABBY CHIC". Ja jag känner också att det är viktigt att shabby chic finns med där på slutet. Blir så trött.

Kommentarer
Postat av: räviz

haha åååå du har så rätt så rätt lilla vännen

2011-05-17 @ 09:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0