I wish i was on the next level

Jag är helt förstörd. Och jag borde inte skriva egentligen för det låter bara som att jag klagar och klagar. Men jag känner mig så himla liten just nu. Kom precis hem från jobbet, är smutsig, helt dränkt i svett, jättetrött och har ont i hela kroppen. Och jag överlever ju, det är inte dödstråkigt men jag blundar och tänker varför i helvete är jag här och jobbar på ett ställe som jag inte tycker om, bara för att tjäna pengar? Jag är så trött på att vantrivas. Varför kan jag inte få ett vanligt, helt okej roligt jobb som jag inte får ont i magen av att åka till. Sedan jag slutade gymnasiet har jag haft tre jobb. Och jag har inte trivts riktigt bra någonstans och jag har ångest nu. Kommer det alltid vara så här? Jag vet att jag är duktig och bra på mycket, men jag kan bara inte få något roligt jobb. För det finns inga. Och det måste ändras eller så måste jag ändra på någonting för det här är så deprimerande.
Imorgon måste jag jobba från 14-22. På en fredag. Sen ska jag krypa ihop till en boll och försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0