Stay close to me

Idag är en sån jävla bra dag alltså. Först vaknade jag rätt tidigt och gick ner och gjorde kaffe. Sen satte jag mig och ringde Thailändska ambassaden och redde ut alla frågetecken jag hade och sen ringde jag till mitt försäkringsbolag och fixade en kompletterande reseförsäkring. Och allting har nu löst sig. Det känns så bra att jag sitter och ler lite för mig själv. Igår köpte jag en jättestor ryggsäck. Och massa smågrejer som man måste ha med sig. Idag är det exakt två veckor tills jag åker. Det känns surrealistiskt.

Kommentarer
Postat av: Frida

alltså :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) bra att allt verkar ordna sig bra & bra att det låter så galet kul att jag dör

2011-01-05 @ 14:48:04
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0