See how it all works out

Alltså vi var ute och fotade i söndags. Så här fina blev vi genom Frida och Jannes kamera. Janne är Fridas låtsaspappa som är king på att fota. Vi var ute vid en gammal järnvägsstation och gick i typ tre deciemter snö konstant. Det var skitroligt. Jag har inte redigerat mina bilder än, så ni får se mer sen. Eller gå in på Fridas blogg för där finns några bilder på mig och det är ju det ni vill se eller hur? Haha.
Under tiden vi tre är borta kommer vi ha en gemensam blogg som ni borde läsa. Mest för att jag kanske inte kommer uppdatera den här bloggen så mycket just då och för att den nya bloggen kommer vara skitbra.
Och nu kommer en skitviktig grej! Alla som vill få hem vykort från mig kan väl skriva eran adress här i en kommentar, så får ni ett eller flera små vykort på posten under våren. För vem vill inte ha det liksom?

Kommentarer
Postat av: Sara

åh! Jag älskar vykort!

Sara Friman

Hjortstorpsvägen 19 B

70366 Örebro



sakara dig <3

2011-01-05 @ 12:14:23
URL: http://sarafri.blogg.se/
Postat av: Frida

åh. gemensam resoblogg. bästa jag har hört. slipper sakna litegrann i alla fall. & fina bilder. & åh. saknar ju nu.



& jag hoppas att du har min adress.



men du kan få den ändå.



Frida Stenmark

Brunnehagen 141

417 47 Göteborg



puss!

2011-01-05 @ 14:46:16
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0