Du skulle se mig nu under alla snö

Jag är rädd för att jag alltid ska känna mig sämre än alla andra. Jag är rädd att det aldrig ska gå bort. Jag är rädd att jag aldrig ska tycka att jag räcker till åt en annan människa. För om jag inte tror att jag räcker till, så gör jag ju inte det. Och jag är rädd att jag ska stå i vägen för mig själv, hela livet. Att jag ska förstöra allting som är bra, bara för att jag inte tror att jag förtjänar det. Jag är rädd att jag aldrig kommer uppleva det som alla andra gör. Och jag är mest rädd för att jag alltid ska vara rädd.

Kommentarer
Postat av: Frida

du är bäst & förtjänar allt som finns i hela världen. en dag kommer du bara att förstå det.

2010-11-17 @ 22:38:52
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0