What about this one, or this one?

På kvällen på fredagen tog vi bussen till stan, köpte godis och gick på Alice i underlandet. Utan 3d. Den var ganska överskattad men helt okej, sällskapet var på bäst så det var bra iallafal. Vi åkte hem sen, lyssnade på skivor och pratade och hade det fint. Alla dagar faller ihop lite, kommer inte riktigt ihåg alltid vi gjorde och när vi gjorde det.
På lördagen gick vi på Saronkyrkan, men precis innan tappade jag mina finaste vantar. Men hittade så mycket fint på loppisen att det inte gjorde så mycket. Vi åkte på en till fin loppis med fem miljoner människor på. En secondhandaffär och falafelrulle i ett väldigt suspekt litet hus precis vid bussen. Mer stan, fika och tillsist kortfilmsbio på biblioteket. En dokumentär om en nudist, mycket bra. Åkte till Tuve igen och åt mat, det är alltid god mat där. Saker som mamma aldrig lagar. Melodifestivalen, chips, cola, Seven och Räven. Skivor och hennes soffa. Jag tittade i hennes ritböcker, spelade bop it och vi smsade med män. Och tog kort. Att vara hos Frida är något av det bästa som finns. Man är så trygg.
På söndagen sov vi lite längre tror jag, åt frukost och duschade och sen ringde Petra hem till Frida. Åkte och lämnade mina väskor och sedan till Rösshka. Blev lite besviken på utställningen och vi gick till konsthallen. Åt sen på subway där dem spelade skum rockmusik på spotify. Gå lite till på stan trots att vi inte orkade, fikade istället på tågcentralen och Frida spelade in filmer med sin kamera. Blev lite bråttom sen så vi hämta väskor och lämnade mig vid vagn 13. Hejdå världens finaste räv och hej fem timmar tåg.

Kommentarer
Postat av: räven

puss, det här var så fint att jag nästan vill lipa lite

2010-03-13 @ 13:48:55
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0