Och dem tog mig till en smutsig strand

Är världens sämsta egentligen, hade liksom tänkt att packa klart allting idag, skulle ha sytt lite på grejer jag vill ha med mig till göteborg och stockholm, varit hemma och sovit ikapp osv. Men nej, jag har inte packat någonting. Har inte gjort ett dugg. Och imorgon ska jag till Gävle och gå på kent så jag hinner inte så mycket då heller. Men det gör inte så mycket för jag åker ju som ni vet till Frida på torsdag och det kommer bli hur fint som helst så det spelar ingen roll om jag inte har nysydda kläder eller har glömt någonting. Puss nu ska jag försöka sova 10 timmar.


Kommentarer
Postat av: frida

hihihihi fniss dör å du kommer hit imorgon

2010-03-03 @ 16:50:55
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0