And you should get what you deserve

Vet inte. Mår lite illa och känner mig arg, ledsen och förvirrad på samma gång. Utan anledning. Det kom bara nu spontant och jag fattar det inte. Är kanske trött. Är kanske stressad. Är kanske ingenting alls och borde sova. Alla tre känns logiska. Insåg idag att jag dricker kanske lite för mycket kaffe, börjar nog påverka min hjärna. Imorgon blir nog en bra dag, först skola hela dagen med nästan bara sömnad så jag kan kicka igång jackan på riktigt. Sen ska jag fika med Jonna! Och sen träffa Frida och Antonia och säkert Linda och Sofia också. Och någon till kanske. När jag kommer hem från det ska jag packa min väska för på fredag drar jag, Frida och Jonna till Vansbro. Kommer vara hur kul som helst! Godnatt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0