Jag vill trängas i busskuren

Godmorgon! Det är väldigt sjukt att jag har varit vaken i en och en halv timme redan. Jag brukar sova till minst tolv på lördagar för att liksom ta ikapp den sömn jag har förlorat i veckan. Men Petra ringde och väckte mig och tur var väl det för då fick jag prata med henne i 45 minuter om en annan värld.
Nu sitter jag och löser melodikrysset med mamma samtidigt som vi battlar varandra i patiens. Jag har haft jätte tur hela tiden så nu ska mamma köpa en trisslott till mig och så ska jag vinna en miljon så vi kan åka jorden runt.
Igår var en hemskt bra dag. Började med att åka till skolan och sy lite och rita lite och äta lite och vid klockan ett hämtade jag Agnes vid bussen och så traskade vi i snön till min skola. Sen var Agnes med där till vi slutade, jag gjorde dock bara tråkiga saker men det gjorde ingenting. Sen gick vi till Aldo och drack ur små små gulliga koppar och satt i en rosa 1700-tals soffa (som kanske kanske är Agnes familjs gamla soffa). När jag skulle gå på mitt tåg kom Matilda för hon hade varit kvar i skolan tills dess så då fick jag kladdkaka på tåget.
På kvällen åkte jag och Frida till willys och handlade goda saker och sen såg vi film med Emelie och Tanya. Det var kul, vi såg inte så mycket av filmen utan vi pratade om djur som lever i människokroppar och sånt där.
Nu ska jag sy och sådär. Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0