Falla fritt

Hallå där, nu är mamma äntligen hemma så jag har fått lagad mat! Pappa beställer pizza och säger att han inte är hungrig så han slipper laga mat. Dessutom kom mamma hem med en påse full av tuggummin, tandborstar, mintpastiller, munskölj, tandkräm osv. eftersom att hon har varit på tandläkarmässa. Det är gött. Sen fick jag två par trosor och ett halsband. Världens bästa mamma. Så jag fixade kaffe och choklad.
Jag känner mig lite mindre stressad, har gjort en planering över vad jag ska göra varje dag fram till utställningen. Och det kommer nog funka, det känns inte som att jag hinner exakt det jag vill hinna men det kommer bli fint endå. Det här är bara början iallafall, ska sluta ta mig själv på för stort allvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0