"Hon med den fåniga frisyren"

Eh, im back? Jag åkte inte till stan för att 1. jag såg bussen åka förbi när jag precis gick utanför dörren 2. jag orkade egentligen inte. Men jag ska ner på stan imorn så då får jag väl ordna det då. Imorgon ska jag också på bio med Jonna!! Vi ska se på snygga vampyrer och äta goda popcorn. Hoppas Jan jobbar så kan vi fixa lite gammal-elev-rabatt. Anyway, är hemma och ser på idol med mamma och pappa! Det känns så himla 1999, liksom mysigt men samtidigt jävligt tråkigt eftersom att pappa har tröttnat och satt sig vid datorn, mamma har somnat i soffan och låtsas vara vaken när man säger till henne, jag sitter på golvet och ritar på en logotyp(som kommer sitta på lappen i mina kläder sen, i framtiden).
Nej jag måste gå ut en sväng ikväll, annars kommer jag få klaustrofobi i natt och gå ut då istället. Kan gå och köpa glass efter idol typ. Fast jobbigt att hemmakväll ligger vägg i vägg med nya innestället "Åh", där det alltid står tre tusen människor utanför. Jag är så gnällig, det är bara för att jag är less på allting. Ingenting händer här. Jag borde ju se till att saker händer men jag har ingen aning om hur man gör. Nu ska jag fundera på det och äta chips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0