When it's easy but it really isn't

Tillbaka hemma. Rastlös. Har färgat håret, eller ja Frida har färgat det åt mig. Det är lite mindre rött nu och lite mörkade och imorgon ska ja ha i lite slingor. Fast jag är mycket skeptisk till hur resultatet kommer bli, slingor känns lite.....04? Iallafall i mitt hår. Kan bero på att jag har haft skit trist mörkbrunt hår i 2 år och har blivit för bekväm. Eller nåt. Vi såg Revolutionaly road samtidigt som Frida färgade och vi hatade slutet ganska mycket. Sen blev klockan halv tolv och Frida behövde sova för hon ska upp och steka hamburgare imorgon bitti. Jag traskade alltså hem den korta biten och kände mig rätt liten mittimellan husen och alla små ljud överallt. Det har ju faktiskt börjat bli rätt mörkt på kvällarna.
Pappa tvingade ner mig i källaren idag för att rensa några lådor med gamla barbies, trasiga gosedjur, troll med hår i regnbågens alla färger osv. Blev sjukt sentimental och blev mer och mer tårögd för varje pryl jag slänge eller sparade. Hittade en fet låda med barbiekläder som jag nu har döpt till inspiration, den får hjälpa mig med idéer i år.
Något mer intressant? Hmm.. Jag började läsa Snabba cash härom dagen tack vare min kusin Lisa som läste den i Danmark. Därför tänkte jag inte låna några böcker på biblioteket eller köpa någon ny bok heller. Nej men gissa vad jag kommer hem med idag, fem lånade jävla böcker! Jag kunde inte låta bli. Linda Skugges Saker under huden, Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket, en med Katarina von Bredow, Broder Daniel boken och tjuvlyssnat 2 för skrattandets skull. Iallafall älskar jag det och ler varje gång jag tittar på bokhögen. Ska dock fortsätta med Snabba cash också. Typ precis nu. Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: frida

åh broder daniel-boken DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR måste köpa den

2009-07-22 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0