Im in love with a robot

Jag vet inte varför alla myggor helt plötsligt älskar mitt blod. Men det gör dem iallafall. Hela min kropp kliar i stort sett hela tiden och jag blir galen. Jag sitter inomhus och på något sätt har dessa jävla insekter tagit sig in och surrar runt i rummet och vill äta upp mig. Det går inte att koncentrera sig på någonting någonstans förutom i källaren för där är det tydligen för svalt. Har suttit där nere en stund för att slippa mina fiender. Funderade över det mesta. Stora saker och små saker. Stora saker som att jag har 100% bestämt mig för att flytta härifrån så fort min skola är slut, att jag imorgon ska börja spara till min tatuering, att jag måste sluta dagdrömma och fantisera. Små saker som att jag vill färga håret rött eller mörkt, att jag vill lära mig sticka och att jag ska börja baka oftare. Nej nu fixar jag inte det här längre!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0