You can't stop now

Jag är så jävla dålig, jag missade mitt tåg. Eller egentligen inte, tåget skulle gå 08.28 och jag kom till tågstationen typ två minuter innan så jag sprang fram till tåget och tryckte frenetiskt på knappen till dörren men inget hände och sen åkte tåget, utan mig. Det stod ett par människor på perrongen som glodde på mig och tyckte troligtvis att jag var dum i huvudet. Så jag gick därifrån jätte sur på tåget och på mig själv. Ringde mamma (som inte hade kommit hem från att ha skjutsat mig till tåget) men hon svara inte så jag började gå hem, sen tillslut svarade hon och åkte iväg igen för att hämta mig. Nu är jag hemma, känner mig väldigt dåligt. Måste smsa Gun-britt och säga att jag inte kommer på hennes lektion, Matilda kommer ju inte heller så ingen av oss kommer veta vad vi håller på med på mönsterkonstruktionen. Fan. Men det är lika bra att jag gör någonting vettigt så nu ska jag lägga in lite bilder från när vi var hos morfar. Och dricka kaffe. Och sen äta min lunch. Puss




1. Det är alltid ganska oklart vad klockan är hos morfar 2. Mamma, pappa och morfar ser finnkampen och jag avlider av tristess 3. Vad jag sysselsatte mig med medans jag väntade 4. Åka hemmmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0