Death may come

Har upptäckt klubbor igen, hade en period då jag köpte klubbor jämt jämt jämt och jag har börjat gå in i samma mönster igen. Men jag ser det inte som någon allvarlig last, herregud jag äter ju nästan inget annat godis. Vet inte varför jag tog upp detta, kan vara för att jag insåg hur sjuk jag egentligen är. Rensade lite lådor på eftermiddagen och hittade någon gammal väska som jag inte har använt på mer än två år. I den här väskan ligger en orange klubba som skrek efter mig och jag åt upp den. Skämdes lite. Men det var värt det. Borde skriva om någonting annat.
Idag har jag varit i skolan, som varje dag denna vecka hehe. Iallafall har vi sytt hela dagen och det har varit awesome, har sytt en skjortärm som är väldigt snygg. Jag och Matilda tog en väldigt snabb lunch så att vi skulle få gå tidigare så jag slevade i mig en XL risifrutti och två briemackor vilket ledde till extremt ont i magen men jag körde på endå, hårdhudad som jag är.
Nej men skämt åtsido, jag var hur trött som helst när jag kom hem. Såg tv i två minuter och sen däckade jag stenhårt i soffan ett par timmar. Åt lite mat och såg project runway, sov lite till. När jag sedan vaknade till liv kom jag på att jag inte kunde spendera en av mina få lediga dagar genom att sova. Sofia ringde och så åkte jag till Rimi med henne, Elina, Fia och Gällivare och handlade mums och så åkte vi till Elina och Robin. Vi såg på smällen och dega, det var fabolous. Nu är jag hemma och min bror kom precis hem för helgen, det är också rätt gött.
Imorgon ska vi fira Sandra och det kommer nog bli hur trevligt som helst, se lite old faces och sånt där. Ska försöka sy något att ha på mig imorgon på eftermiddagen. Nu ska jag se på tv med mah brotha.

Plus:
10-pack popcorn i skafferiet
Stockholm nästa vecka
Mina vänner
Klubbor
Mamma som köper cola

Minus:
Absolut inga pengar what so ever
Ont i halsen
Prestationsångest
Brist av tid
Att känna sig ful

Kommentarer
Postat av: j

tycker vi borde ses någon dag snart? <3

2009-08-22 @ 00:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0