I'ts not the end of the world

Dag två i skolan var brrrra. Mötte Matilda vid tåget och sen åkte vi mot Sandviken, kom 10 minuter sen pga något jäkla tågmöte men det gjorde liksom ingenting. Sen har vi ritat hela dagen med kaffe-rast och lunch-rast och det har bara varit trevligt. Jag och Matilda fick gå tidigare för att hinna med vårt tåg och herregud vad vi skynda oss men vi hann! Så jag kom till Falun halv två och det var så äckligt varmt. Imorse var det ju svin kallt så jag hade tjocka strumpbyxor, kjol och kofta = olidligt varmt när man går hem genom stan i stekande sol. På stan delade dem ut nya ikea kataloger vilket jag fann otroligt konstigt eftersom vi inte har ett ikea i Falun!? Kom hem tillslut iallafall och hade fått mina bilder jag beställde och även mitt tågkort. Sen kom Gittan och Bengt-olof, mamma och pappas vänner sedan Laos-tiden och vi åt lax + efterrätt, sedan åkte dem till Dalhalla för att se Trollflöjten och Erik gick till Markus tror jag. Så skönt att vara själv, har inte valt vad jag ska göra ikväll. Antingen går jag på Etage där Maskinen spelar med Petra och Rickard eller så åker jag till Robin och hänger med Sofia och Elina. Eller så hittar jag på någonting annat. Man uppskattar helgen sjukt mycket mer när man har gått några dagar i skolan. Kommer garanterat uppskatta den ännu mer om några månader. MEN! Jag har ialllafall höstlov, det trodde jag inte!!
Funderar starkt på att åka och hälsa på Anna nästa helg, har inte umgåts med henne på years and years. För övrigt så lyssnar jag på love sex magic på repeat, den är peppande och jag klarar inte av att lyssna på artister som spelar på way out west. Självplågeri har jag aldrig varit en fan av.
Man blir trött hela tiden av att gå upp tidigt och jag hinner inte sova så hehehehehe kaffe? Jatack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0