If you have to leave then just leave

Är hemma från skolan nu, eller har egentligen varit det ett tag. Har haft en super bra dag, vi har fått börja med mönsterkonstruktionen och så fick vi börja sy detaljer idag. Mest olika sömmar, fållar och slag men det är awesome. Sen har jag och Matilda åkt tåg som vanligt, på vägen dit var jag skit pigg så jag satt och läste snabba cash och på vägen hem blev jag hur trött som helst. Efter att Matilda och hennes kompis skjutsat hem mig köpte jag ELLE, gjorde kaffe och tog fram kakor. Sen har jag suttit i soffan och myst i någon timme. Så fint och bra och trevligt och sådär. Uppskattar helt plötsligt att bara få sitta och ta det lugnt. Men är endå så pepp på skolan just nu, allting känns roligt. Vi får väl se om jag tycker likadant om ett par veckor.
Idag flyttade min bror till Stockholm, kommer sakna honom. Det är dock lättare att hälsa på han nu än när han bodde i London, dessutom kommer jag ha någonstans att bo när jag åker ner och handlar kläder. Det blir nog bra. Pappa flyttar inte till Laos, jag vet inte riktigt varför. Ingen berättar någonting för mig. Men han ska iallafall till Albanien nästa vecka och vara där i tre veckor och jobba. Hoppas han köper mig sig något fint hem till mig, är det någon som vet vad man köper i Albanien? Jag vet inte ens vart landet ligger.
Äh, nu ska jag se project runway. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0