I want to be near you

19.15
Någon slags uppdatering över dagarna som har gått kanske vore på sin plats. Jag och Frida såg på Heartbreak hotel och Da vinci koden den där kvällen, sen promenerade jag hem klockan tre och var skit rädd. Eftersom att det går en kidnappare lös i Falun så var det med all rätt. Sen somnade jag sött i min säng. Dagen därpå cyklade jag hem till Sara och så kom Jonna och Anna och vi fikade på massa gott som Sara bakat. Anna och Jonna öppnade födelsefagspresenter och sen prata vi om mördare och massor av annat skoj. Åkte förbi hos Petra en stund på hemvägen också. När jag kom hem gick hela familjen till Harrys och jag åt en black and white och herregud vad gott det är. Mätt och belåten gick jag hem och tänkte nästan att jag bara skulle se på film och ta det lugnt resten av kvällen. Så blev det icke, jag åkte med Jonna till Hanna och så drack vi lite där innan vi gick till Rådhusgården som dagen till ära inte hade något inträde. Awesome tyckte vi och drack våra insmugglade cider och vårt vin. Efter någon timme gick vi till Harrys också, det  var lika trevligt där men eftersom att dem stängde klockan två bar det av mot Rådhusgården istället. Där var det dock ganska dött, det positiva var att dem spelade Across the universe-soundtrack. Vi hade tänkt att gå och bada när dem stängde men istället hamnade vi i Ghandi's kön bakom två nazister. Det hela ledde till att hela kön stod och skrek på dem och det blev slagsmål och så småningom kom polisen och jag var så arg att jag skakade. Jag och Jonna cyklade hem vid tre och sen åt jag en chipspåse innan jag somnade. Fin kväll, verkligen.

Och idag har jag inte gjort något speciellt direkt, legat i solen och läst Broder Daniel boken (<3), kollat på Napoleon Dynamite och ätit mat. Skönt. Nu ska jag dricka cola. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0