It depends on you

Jag är bakfull. Tänkte att vi kunde börja med att skriva det så ni förstår hur dryg den här dagen är. Eller okej jag kanske ska börja berätta vad jag gjorde igår ikväll först och främst. Kom hem till Linda och vi drack jordgubbsbål och hade det trevligt, det kom lite mer folk och allt var kalas. Framåt halv tolv gick vi mot etage, fast Petra, Antonia, Rickard och Fia skulle inte med. Jag kom med nöd och näppe in(det var 19års gräns) med Ebba, Emma och Emma i släptåg. Mötte upp Linda som bjöd på fishermanshottar och sen dansa vi på Lilla dansgolvet i stort sätt hela tiden tills dem stängde, jag skrek tydligen en del eftersom att min röst är helt paj idag. Jag hann få i min lite tequila också, Linda fick en armbåge i ögat vilket resulterade i att hennes ansikte svullnade upp och hon såg sjukt rolig ut. Iallafall gick vi ut och planen var att jag skulle sova hos Linda, jag hade till och med fått en egen nyckel men hon blev så sjukt arg för att hennes öga svullnade upp så hon slog mig två gånger innan jag drog. Jag och Fia promenerade hemåt men vi bestämde oss på halva vägen att vi skulle gå till Linda istället, vi kom dit och åt massor av chips. Sen kom två grabbar med en varsin pizza, vilket uppskattades. Någon gång efter pizzan måste jag, Linda och en av gossarna ha somnat i Lindas säng för när jag vaknade halv 8 så låg vi fortfarande med alla kläder ovanpå täcket. Fia och den andra killen var spårlöst borta och Fias mobil låg kvar, vi vet fortfarande inte vart hon är. Lindas öga hade blivit blått, jag mådde verkligen bajs och gick skamsen hem i solglasögon och för varma kläder. Inte nog med att min kropp inte mådde bra, jag är tvungen att sitta hela dagen och läsa 'Pesten' som vi ska ha någon uppgift om i skolan imorgon. Den är 350 sidor, jag har läst 79. Det känns inte helt okej. Uchdajfhdajkfhdf nu måste jag fortsätta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0