You kissed me twice idiot

Jag har lov!!! Så skönt, så jävla sköööönt. Kom hem för en stund sedan, har ätit kiwi med farmor och samtalat lite. Snart ska vi gå ner på stan och äta lunch med mamma, sen ska jag väl handla en julklapp till pappa och kanske något till mig själv, vi får se. Ikväll blir det antagligen bio med Olle, Frida och Petra. I onsdags var vi på harrys och käkade med tjejerna från klassen plus jonna elin osv. Och Rickard. Vakterna var sjukt otrevliga och vi fick lov att gå klockan tio bara för att vi inte var 19. Fittor är dem allihopa!! Vi fick lov att gå till etage, vi var typ dem enda som var där och det var heöt dött. Sen kom therese, ambe, sofia och elina. Sen Fia osv. Tillslut var det en del folk och det var en helt okej kväll med vissa överraskningar. Speciellt spyan ute på balkongen, dock inte jag. Sen Tove och Jakob (vem kunde ha trottt?) och sen fick jag en del komplimanger av en viss person också. Höhö. Iallafall blir det lugnt nu fram tills juldagen.
Har ludd i ögat, kliar som tusingen och jag får inte ut det. Borde kan ägna mig åt det istället för att skriva, och för att duscha. Känner mig sjuk också, ont i halsen och så där men idag är jag faktiskt glad. Och det är jul snart! Puss och kraaaam!!!

Kommentarer
Postat av: jonna

personalen på harrys hade verkligen nått emot oss :(

2008-12-19 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0